Κόβουμε τα βερύκοκα σε μικρά κομμάτια και τα βάζουμε σε ένα κατσαρολάκι.
Προσθέτουμε την ζάχαρη και ελάχιστο νερό. Βράζουμε για περίπου 10 λεπτά σε χαμηλή φωτιά.
Αφαιρούμε, πολτοποιούμε στο μπλέντερ και αφήνουμε να κρυώσει εντελώς.
Μεταφέρουμε σε ένα άλλο πλατύ σκεύος για να κρυώσει πιο γρήγορα.
Λιώνουμε το βούτυρο και στο μπλέντερ πολτοποιούμε το μπισκότο.
Ενώνουμε το βούτυρο με το μπισκότο. Ανακατεύουμε καλά και στρώνουμε σε μια φόρμα 20 εκ περίπου. Βάζουμε στο ψυγείο μέχρι να κάνουμε την κρέμα.
Σε ένα μπολ χτυπάμε την κρύα κρέμα γάλακτος να αφρατέψει και να γίνει σαν ένα ημίρευστο γιαούρτι.
Συνεχίζουμε ρίχνοντας τα υπόλοιπα υλικά και ρίχνουμε 1-2 κουταλιές της σούπας από την κρύα σάλτσα βερύκοκο . Χτυπάμε με το μίξερ σε δυνατή ταχύτητα να σφίξει το μείγμα και να έχουμε μια παχιά ωραία αφράτη κρέμα.
Βγάζουμε από το ψυγείο την βάση μπισκότου. Κάνουμε μια λεπτή στρώση από σάλτσα βερύκοκο και συνεχίζουμε στρώνοντας καλά την κρέμα να πάει παντού.
Ισιώνουμε την επιφάνεια και αφήνουμε στο ψυγείο να κρυώσει για 2 ώρες περίπου.
Αφού κρυώσει , ξεφορμάρουμε και γαρνίρουμε με την υπόλοιπη σάλτσα βερύκοκο. Διακοσμούμε με λίγη καρύδα και ότι άλλο θέλουμε. Κόβουμε και απολαμβάνουμε.
Συστατικά
Αν αγαπάς τα βερύκοκα όσο και ‘γώ τότε οφείλεις να δοκιμάσεις αυτή την συνταγή το συντομότερο. Αφράτο εύκολο και γρήγορο! Δεν χρειάζεσαι κάτι άλλο.